21/11 WEDSTRIJDVERSLAG JEUGD TEAM 1

Relax 1 - TTVA 1

Zaterdag stond alweer de voorlaatste wedstrijd voor de deur. We reisden dit keer af naar Relax in Didam. Een prima zaal en een heerlijke stroeve vloer. Vandaag werd de maximale score voor de Appelschasters voor het eerst in de competitie behaald. Vrijdagavond nog alle 3 de jeugdspelers spelend in Harkstede. Stellan die het in de eerste wedstrijd zichzelf nog onnodig lastig maakte. Maar hij knokte zich knap terug na 10-8 achter in de vierde game. Thomas en Leon wonnen vrij eenvoudig hun wedstrijd. De dubbel die in de vorige ontmoeting nog werd verloren, werd vandaag prima gespeeld met als 3-0 het resultaat. Na de dubbel speelden we op 2 tafels verder, omdat we de enige wedstrijd in de zaal speelden. Vrij vlot werden de wedstrijden gespeeld. Met weer winst voor TTVA. De laatste wedstrijd van Thomas was nog een spannende tegen Gies. Na de 2-1 voorspong voor Thomas kwam Gies lekker in zijn spel, 9-3 in de vierde game, deed Thomas denken dat hij geen zin had in een vijfde game. Na hard knokken zette hij de 9-3 achterstand om in een 12-10 overwinning. Volgende week is alweer de laatste wedstrijd van de najaarscompetitie. We spelen thuis tegen Assen 1.