20/11 WEDSTRIJDVERSLAGEN VAN TEAM 3 EN TEAM 5

TTVA 3 wint met 9-1 van Assen 5
Het derde team heeft thuis een prima resultaat geboekt door met 9 - 1 te winnen van Assen 5.
Milan Vonk speelde iets gedoseerder (minder hard) met zijn forehand en backhandtopspin en won mede hierdoor zijn drie enkelspelpartijen. Het spel van David Dijkhoff wordt ook met de week constanter; zijn inzet tijdens de trainingen van TTVA werd dan ook beloond met drie mooie overwinningen. Nico Gorter had het lastig tegen de spelers van Assen; Hussaen Al Mudhafaer liet zich niet uit de tent
lokken tegen de lange noppen van Nico en won verdiend in 5 games. In Ysbrechtum won de enig overgebleven concurrent voor de titel, GTTC 3,  met 6-4 van YOS 1.
TTVA staat, met nog één speelronde voor de boeg, drie punten voor op het team uit Groningen.
Kortom, het blijft tot het laatste toe erg spannend in deze poule!

Verslag tafeltenniswedstrijd team 5  – Treffers 3

De wedstrijd begon om 10 uur s’ochtends.

De eerste wedstrijd ging tussen Jellie en Robin, Jellie deed het goed tegen Robin die eerste werd tijdens het toernooi in Groningen.  Tijdens de wedstrijd verzwakte Jellie een klein beetje. Totaal 3-0 voor robin.

De tweede wedstrijd werd gespeeld door Edwin en R. Schulten. Edwin had in deze wedstrijd veel hele goede topspinnen waar R. Schulten niet tegen op kon. Edwin had wat meer moeite met zijn opslag, hierdoor kreeg R. Schulten ook wel punten Edwin won met 3-2.

De derde wedstrijd was tussen Lucas en Emily. Lucas speelde deze wedstrijd niet super, hij had nogal moeite met het schuiven van Emily’s schuif ballen: ze gingen vaak het net in. Uiteindelijk had Emily met 3-0 gewonnen.

De dubbel werd gespeeld door: Jellie, Edwin, Emily en Robin. De dubbel verliep ook niet helemaal naar wens. Ze liepen elkaar wel eens in de weg. De tegenstander ging er vandoor met een 3-0.

De vijfde wedstrijd ging tussen door Edwin en Robin. Edwin hield de eerste 2 games wel stand tegen robin maar verloor ze beide met 11-8 de derde game heeft hij verloren met 11-3.

De zesde wedstrijd dan tussen Jellie en Emily. Jellie heeft nog 1 game gewonnen van Emily maar het werd  toch 3-1 voor Emliy.

De zevende wedstrijd werd gespeeld door Lucas en R.schulten. daar speelde lucas veel beter dan de eerste wedstrijd en hij heeft verdiend gewonnen met 3-1.

De achste wedstrijd werd gestreden door Edwin en Emily. Die heeft Emily met 3-1 gewonnen.

De negende wedstrijd was tussen Lucas en Robin. Lucas speelde deze wedstrijd het best maar verloor net met 10-12, 9-11, 5-11, jammer.

De laatste wedstrijd werd gespeeld door Jellie en R.schulten. Jellie heeft deze goed gespeeld en gewonnen met 3-2. Jellie en Edwin hebben deze dag goed gepresteerd. Lucas ook maar alleen de eerste wedstrijd ging niet goed.  Uiteindelijk heeft de tegenpartij(de treffers) met 7-3 gewonnen

Gr. Lucas.