20/11 UITSTEKENDE RESULTATEN

De landelijke teams hebben allebei mooie resultaten behaald in de uitwedstrijden in Didam en Zwolle. Team 1 maakte geen enkele uitglijder en scoorde maximale cijfers, 0-10.
Het tweede team won zelf met 7-3 en zag de concurrent om plaats twee fors verliezen. Volgende week kan het tweede team promotie naar de landelijke A klasse bewerkstelligen.

In de regionale klassen zorgde team 3 voor een wellicht definitieve voorsprong op naaste concurrent Gttc 3. Zelf wonnen de jongens met 9-1 van Assen 5. Gttc won wel maar slechts met 6-4. Met 3 punten voorsprong en nog 1 uitwedstrijd in Eelde voor de boeg wordt het erop of eronder.
Het vierde team speelde tegen de koploper Midstars, alleen Daan Lut won twee wedstrijden. Derhalve een 2-8 nederlaag.
Het vijfde team tenslotte verdeelde de drie winstpartijen zoals meestal het geval is. Iedereen won 1 partij.