19/11 HEREN TTVA NIPT VERLIES IN HARKSTEDE

Ondanks het 6-4 verlies werd het toch een aardig spektakel in Harkstede tegen de koploper.
Na twee nederlagen van Stellan en Leon tegen respectievelijk Vogelzang en Zwama volgden twee mooie overwinningen, eentje van smid sr. op Hof en in het dubbel.
Na het dubbel mocht Stellan weer opdraven tegen Zwama. Helaas ging Stellan net kopje onder (3-1). Het mooiste duel leverde Smid tegen Vogelzang op. Smid probeerde het spel te vertragen door lange schuifrally's aan te gaan en af en toe de aanval te kiezen. Vogelzang had het vooral in het begin moeite om het ritme te vinden. Na 2-0 in games voor Smid sr. kantelde de wedstrijd en Vogelzang maakte minder onnodige fouten. Na een langslepend gevecht moest Smid sr. toch capituleren met 11-8 in de vijfde game. Daarna speelde Stellan zijn vooruitgespeelde wedstrijd tegen Hof. Met 3-0 moest Cathry Stellan feliciteren. Smid sr. speelde daarna nog 5 games tegen Zwama ditkeer wel in zijn voordeel. Knol speelde de laatste twee wedstrijden. Tegen Vogelzang verrassend goed hoewel het wel een reguliere 3-1 nederlaag opleverde. In de slotpartij tussen Hof en Knol was er uitzicht op een remise. Het was uiteindelijk Hof die met 16-14 in de vijfde game het zesde punt binnensloeg. Opnieuw heeft de jeugd weer ervaring kunnen opdoen dat weer nuttig kan worden gebruikt in de volgende wedstrijden.