18/11 NOG TWEE COMPETITIERONDES

De laatste twee competitie wedstrijden beloven nog interessant te worden voor een aantal teams.
Allereerst moet het seniorenteam naar Argus 3 toe. Nu er drie punten achterstand zijn op de koploer is de druk van de ketel en kunnen de spelers zonder druk de competitie uitspelen komende vrijdag. Het zal weer nachtwerk worden in Harkste tegen de onverzettelijke verdediger Vogelzang. Handhaving is gelukkig een feit.
Het eerste jeugdteam speelt in Didam tegen Relax. In de thuiswedstrijd liet Leon twee steken vallen. De goedspelende Knol wil dit natuurlijk rechtzetten.
Het tweede team is de laatste weken niet in goede doen, vooral in uitwedstrijden laten ze steken vallen. Daarom is TT Zwolle beslist geen makkelijke opgave. Inzet is uiteindelijk 2e worden en promotie afdwingen.
Het derde team staat gelijk bovenaan met GTTC 3 en aankomende zaterdag wordt er weer in Appelscha gespeeld tegen het vijfde team van de Assenaren. Uit werd royaal gewonnen, kortom er is nog volop kans voor promotie.
Team vier speelt thuis tegen koploper en kampioen Midstars. Uit werd verdienstelijk gelijkgespeeld.  Wie weet zit er een verrassing aan te komen.
Het vijfde team speelt ook thuis tegen Treffers 3 uit Klazienaveen. Lucas Hogeveen en Jellie Halman beginnen steeds beter te spelen in de derde klasse.