06/11 ALLE JEUGD RESULTATEN OP EEN RIJTJE

De landelijke jeugdteams speelden een uitwedstrijd en de regionale teams een thuiswedstrijd.
Het eerste team speelde in Baarn tegen Elan 2, altijd lastig. Gelukkig was Leon dit weekend in uitstekende vorm en dit resulteerde in drie keer een 3-0 tegen Berkhof, van der Horst en van Dorp Stellan had een zwaar weekend met een vrijdagavond wedstrijd in de benen. Dit was te merken aan zijn spel. Twee punten waren het resultaat. Thomas verloor zijn eerste twee wedstrijden met 3-2 maar revancheerde zich door zijn laatste pot met 3-0 Van Dorp terecht te wijzen. Het dubbel Kuijer/Knol bleef in het goede spoor. Eindstand 7-3. Team 1 blijft koploper.
Het tweede jeugdteam ging naar Huissen toe om aan te treden tegen Hutaf. Er werd met 5-5 gelijkgespeeld. Kevin en Jonathan waren ditmaal goed voor ieder 2 punten. Merijn zorgde voor het vijfde punt.
Het derde team versloeg met dubbele cijfers DOTO 1 uit Siddeburen en blijft koploper in de eerste klas. Konkurrent Gttc kwam niet verder dan 7-3 winst in Eelde tegen Actief.
Het vierde team deed bijna hetzelfde, alleen het dubbel werd verloren. Tenslotte wist team 5 3 punten aan het totaal toe te voegen. Lucas, Jellie en Edwin wonnen 1 duel tegen de Gttc ers uit Groningen. Er zat een gelijkspel in.