30/10 LANDELIJKE JEUGD PRESTEERT NAAR BEHOREN

Het eerste jeugdteam speelde tegen rode lantaarndrager Cevelum.
Invaller Bram Heeres mocht zijn kunsten vertonen i.v.m. internationale verplichtingen van Stellan. Bram had duidelijk moeite met het landelijk A niveau en kwam vandaag tekort. Zowel Thomas als Leon maakten korte metten met hun tegenstanders. Beiden verloren slechts 1 game deze middag. Samen wonnen ze het dubbelspel. Eindstand 7-3 voor het eerste team waardoor ze bovenaan blijven staan.

Het tweede team maakte er een zeer lange wedstrijd van tegen Getavé uit Gendt. Zes partijen werden in de verlenging beslist en de punten werd eerlijk over de teams verdeeld. Jonathan liet weer eens zien dat hij kan tafeltennissen ondanks zijn 1 winstpunt. Zijn beide vijfsetters verloor hij, zijn eerste partij tegen Eeuwes leverde winst op. Kevin kwam opvallend genoeg maar tot 1 overwinning, ook tegen Eeuwes. De scherpte ontbrak bij Kevin helaas. Merijn won zijn drie vijfsetters met 2 punten verschil, iets wat opvallend vaak gebeurt wanneer de finish in zicht is. De wedstrijd duurde 4 uur en 1 kwartier en dat voor een landelijke jeugdwedstrijd.