18/10 AFDELINGS JEUGDMEERKAMPEN LOPPERSUM

TTVA was met elf jeugdspelers present op deze afdelingsfinale in het Groningse Loppersum. Stellan en Merijn Smid waren al bij voorbaat geplaatst voor de landelijke vervolgronden en hoefden dus niet in aktie te komen. In Loppersum werd vanaf de ochtend in poules gestreden om een plaats te bemachtigen in de knock-out ronden, die later in de middag werden gespeeld.Bij de pupillen werd, de voor TTVA in de competitie spelende, David Dijkhoff van Ready uit Leeuwarden eindwinnaar van het toernooi. Bij de kadetten verloor de niet geheel fitte Kevin Baron in de halve finale van Hien Nuyen van Reflex ’65 uit Hoogeveen. Hij eindigde hiermee op een verdienstelijke gedeelde 3e/4e plaats.Bij de junioren waren drie TTVA-ers succesvol. Jonathan Bosma verloor de strijd tegen Leon Knol om een plaats  in de halve finales, maar daarna wist hij met twee overwinningen een fraaie 5e plaats te behalen. De laatste overwinning tegen Mees Brennikmeijer van GTTC-Groningen mag opmerkelijk genoemd worden. Thomas Kuijer miste een plaats in de finale door een ongelukkige nederlaag tegen Trung Nuyen van TTV-Assen. In de strijd om de 3e plaats wist hij te winnen van Jeroen Hendriks van GTTC-Groningen. Leon Knol bereikte ongeslagen de finale door in de halve finale Jeroen Hendriks terug te wijzen. In de finale moest hij echter met 2-3 de overwinning aan Trung Nuyen laten, nadat hij in de poulewedstrijden nog met 3-2 van de laatste had gewonnen.Voor de landelijke ¼-finale, die op 19 december wordt gehouden hebben zich David, Thomas, Leon en waarschijnlijk ook Kevin en Jonathan geplaatst. De overige deelnemers van TTVA hebben met wisselend succes hun poulewedstrijden gespeeld, maar zijn niet in de prijzen gevallen.