17/10 TEAM 3 BLIJFT KOPLOPER ONDANKS VERLIES

Het derde team heeft zaterdag met 6-4 verloren van GTTC 3. In de strijd om het kampioenschap blijft het spannend; ondanks de nederlaag blijft TTVA het team uit Groningen
met 1 punt voor. Nico Gorter was in vorm en hoefde alleen Lennart Bouma te feliciteren.David en Milan zorgden allebei voor 1 punt. Het dubbel van Nico en David ging helaas nipt in 5 games verloren. Zowel TTVA als GTTC hebben nog 4 wedstrijden te gaan, en het programma is identiek:beide teams moeten nog uit naar IJsbrechtum en Eelde (Actief) en thuis tegen DOTO (Siddeburen) en Assen.
In de onderlinge ontmoetingen tegen deze 4 teams heeft het team van TTVA in de 1e helft van de competitie
5 punten meer gescoord dan het team van GTTC; dit biedt goede hoop voor Nico, Milan en David voor de laatste
vier wedstrijden in deze klasse.