07/10 NOORDELIJKE JEUGDTOPPER KOMEND WEEKEND

Opnieuw treffen de beide topteams uit de Landelijk A klasse elkander. Dit maal staat er meer dan alleen prestige op het spel. Het doel van beide teams is om bij de eerste twee te eindigen om zodoende de kampioenspoule te bereiken. Beide teams liggen inmiddels op koers. De Appelschasters hebben 32 punten vergaard uit vier duels, twee meer dan de Assenaren die tweede staan. Nummer drie, het Groningse GTTC ligt op 10 punten achterstand. Het jeugdteam komt op volle sterkte naar Assen toe, d.w.z. met Stellan Smid, Leon Knol en Thomas Kuijer. Vorig seizoen werd het 7-3 voor de Appelschasters in eigen huis. De uitwedstrijd ging aanmerkelijk minder vlot. Met een 5-5 mochten ze meer dan tevreden zijn. De wedstrijd begint om 14.00 uur in de Sporthal De Spreng in Assen-Oost.