25/09 RESULTATEN VEELBELOVEND

Opnieuw was het dit weekend allemaal opmerkelijk wat de jeugd en het seniorenteam hebben laten zien.
Nadat gisteren het Nrd. eerste divisie team met Andries, Huub en Stellan al 7 punten aan het totaal toevoegden door van Midstars 1 te winnen deden de jeugdteams het nog een tikje beter.
Het eerste en het tweede jeugdteam wisten 9-1 scores neer te zetten tegen respectievelijk Elan 2 en Hutaf 1. Hiermee blijven beide teams aan kop van de ranglijst in de landelijke A en B klasse.
Het derde team dat uitkomt in de eerste klasse met Nico, David en Milan blijft in het spoor van GTTC 3 door met 8-2 te winnen in Siddeburen tegen DOTO 1. Milan verloor verrasssend twee wedstrijden.
Het vijde team moest wederom in Groningen, nu tegen team 5 van GTTC. Het werd een nipte 6-4 nederlaag. Lucus, Edwin en Jellie wisten ieder een wedstrijd te winnen. Ook het dubbel leverde een punt op.