17/09 TWEEDE COMPETITIERONDE KOMEND WEEKEND

Komend weekend staan er weer vijf jeugdwedstrijden op het programma.
Het eerste jeugdteam gaat naar Cuijk om het tegen Cevelum op te nemen. Kevin gaat met het team mee om het een klasse hoger te proberen. Een mooie uitdaging na het voortreffelijke optreden van afgelopen week.
Het tweede jeugdteam gaat naar Gendt om tegen Getave te spelen. Hier speelt Martijn mee om samen met Jonathan en Merijn proberen het maximale eruit te halen.

De teams 3,4 en vijf spelen allen een thuiswedstrijd tegen respectievelijk Yos 1, Yos 2 en Reflex '65 2. De thuiswedstrijden beginnen om 10.00 uur.

Het eerste seniorenteam dat uitkomt in de Noordelijke eerste divisie gaat naar Leeuwarden toe voor het duel tegen Ready 1.  Na de voortvarende start van vorige week is het vertrouwen in een goede afloop zeker aanwezig bij Andries, Huub en Stellan.