11/09 LANDELIJKE TEAMS FLITSEND UIT DE STARTBLOKKEN

Het eerste jeugdteam pakte in de Landelijke A klasse tegen aartsrivaal GTTC 1 uit Groningen een verdiende 7-3 overwinning. Stellan pakte drie overtuigende punten. Leon laat zien dat zijn trainingsuren beginnen te renderen. Thomas liet 4 matchpoints onbenut tegen Mees Brenninkmeijer. Hij won een wedstrijd tegen Thomas van Kuivenhoven die puntloos bleef. Het dubbel Thomas-Leon draaide voortreffelijk. Namens de Groningers scoorde jeroen Hendriks tweemaal.
Het tweede team dat debuteert in de Landelijke B klasse liet zich niet het kaas van het brood eten door de reserves vam Scylla uit Leiden. Op beslissende momenten drukten de Appelschasters door met als resultaat een mooie 8-2 score.
Merijn en Kevin bleven ongeslagen. Jonathan Bosma deed het buitengewoon netjes ondanks blessureperikelen en won twee wedstrijden.
Het dubbel Kevin-Merijn verloor.