10/09 JEUGDTEAMS ZATERDAG UIT DE STARTBLOKKEN

Komend weekend gaat de najaarscompetitie weer van start. Het eerste jeugdteam dat uitkomt in de Landelijk A klasse begint meteen al met een noordelijke topper tegen GTTC uit Groningen. Doel is om bij de eerste twee te eindigen zodat de kampioenspoule wordt behaald waardoor in het voorjaar kan worden gestreden om de nationale titel. Het tweede team speelt op zaterdag thuis en op zondag uit tegen de reserves van Scylla uit Leiden. Het team komt uit in de Landelijke B klasse. Het derde team begint met een uitduel tegen de tafeltennissers van GTTC 3 uit Groningen. David Dijkhoff is nieuw in het team en we hopen dat hij een prachtig jaar zal doormaken. Het vierde team begint in Scheemda tegen Reflex 2 en team vijf mag ook naar Groningen tegen GTTC 4. De thuiswedstrijden beginnen zaterdag om 15.00 uur. Iedereen is van harte welkom op het terrein van de Zeuvenakkers aan de Aekinga te Appelscha. Op de foto de jeugdleden van de tafeltennisvereniging Appelscha in de nieuwe trainingspakken van schoen - en sportmode zaak Sjouke v.d. Heide.