12/06 STELLAN GAAT GOED VAN START IN LUXEMBURG

11-12-13 juni speelt Stellan een internationaal toernooi in Luxemburg. Op vrijdag heeft Stellan een begin gemaakt door twee van zijn poulewedstrijden (vijfkamp) te spelen en te winnen. Vandaag heeft Stellan het resterende deel van zijn partijen gespeeld. Tot nu toe gaat hij prima, want hij is eerste geworden in zijn poule door nog twee wedstrijden te winnen. Met vier overwinningen wordt later op de dag verder gespeeld in een achtkamp. In de nieuwe poule van 8 neemt hij 1 wedstrijd mee tegen de nr. 4 van wie Stellan heeft gewonnen. Deze dag wint Stellan er eentje en verliest er twee. Op zondag verliest Stellan er nog twee en wint er twee, hij eindigt op onderling resultaat op de 7e plaats. Om de 13/14 de plaats wint Stellan vervolgens nog een potje. Een hele goede prestatie. Hij wint op zaterdag van een sterke Duitser die de nr. 1 blijkt te worden van het toernooi en hij wint nog van de nr. 1 van Zwitserland).
Volgend jaar wellicht nog een mogelijkheid voor Stellan om nog een keer te vlammen.