03/06 GROTE VERRASSING

Afgelopen zaterdag werd ik op mijn verjaardag ontzettend verrast door alle jeugdleden, ouders en aanhang. Voor mijn gevoel werd ik als Sinterklaas onthaald nadat ik de zaal binnen kwam lopen. Er werd door iedereen uitbundig gezongen ter ere van mijn 49 ste. Meestal laat ik mijn verjaardagen aan mij voorbij gaan op de voor mij vertrouwde manier. Hooguit merkt mijn gezin nog iets aan het jaarlijks ouder worden middels een uitje. Er was echter geen ontkomen meer aan. Met een voortreffelijk georganiseerd ouder kind toernooi en een lunch was er voor mij slechts een rol weggelegd als consument.
Deze rol heeft mij deze zaterdag prima bevallen. Ik wil daarom iedereen die aanwezig was en natuurlijk alle mensen die hebben meegewerkt aan de organisatie heel erg bedanken voor jullie inzet. Jullie hebben ervoor gezorgd dat ik mijn 7x 7 leeftijdsjaren (zoals Dick Knol dit omschreef) nooit meer zal vergeten. Het cadeau wat ik heb gekregen vond ik geweldig mooi. Trots hangt de verenigingsfoto aan de muur in de kantine. Wat een leuk idee.

Huub Smid