22/04 NEDERLANDSE KAMPIOENSCHAPPEN 2010

Komend weekend worden de NK voor A en B spelers gespeeld in Berkel & Rodenrijs. Namens de tafeltennisvereniging Appelscha verschijnen a.s. zaterdag-ochtend Kevin Baron, Leon Knol en Jonathan Bosma achter de tafel. Het zal een hele klus worden om Nederlands kampioen te worden voor B spelers. De wedstrijden beginnnen met poule wedstrijden waarin de nummers een en twee doorgaan. Daarna is het een knockout systeem. Op zondag zijn de A spelers aan de beurt. De broertjes Smid zullen bij de pupillen meedoen. Kanshebber op eremetaal is Stellan. Maar ook voor hem zal alles moeten meezitten. Favoriet voor de titel is Bas Hergelink die in goede vorm verkeert. Outsiders voor de titel zijn Laurens van Raadshoven en Collin Rengers. Stellan en Bas dubbelen samen voor het eerst. Merijn dubbelt met Daniël Loeve van Bit.nl. Om door te komen naar de kwart finales moet het duo eerste of tweede eindigen in hun poule. We wensen alle deelnemers heel veel succes toe in Berkel. Op de foto een serverende Leon Knol, een van de deelnemers.