21/04 POIESZ ACTIE LEVERT € 835,00 OP

De jeugdsponsoractie is weer voorbij. Afgelopen vrijdag gingen Huub, Leon en Jonathan naar Leeuwarden om de cheque in ontvangst te nemen. Om 20.00 uur trad Jan Smit op en de ruim 3000 mensen in de Expohal genoten er zichtbaar van. Leon en Jonathan hadden inmiddels wat consumptiebonnen gekregen en zochten als eerste de frietkraam op. Een broodje kroket gaat er vanzelfsprekend wel in. Ook werden de krampjes met drop flink bezocht door het tweetal. Nadat de consumptiebonnen op waren gemaakt door hen was het optreden van Jan Smit ook alweer voorbij. De cheque voor de TTVA leverde een prachtig resultaat op. Maar liefst € 835,00 heeft de vereniging ontvangen. Tevreden gingen we weer naar huis. Alle leden en mensen in Appelscha en omgeving die hieraan hebben bijgedragen hartelijk dank hiervoor. Gezien onze beperkte financiële middelen is deze bijdrage zeer welkom. Volgend jaar komt er weer een sponsoractie. De poiesz bedanken wij voor de prima organisatie in Leeuwarden en voor het ondersteunen van de jeugdverenigingen in het algemeen en TTVA in het bijzonder.