17/04 TWEEDE TEAM KAMPIOEN (HIEP HIEP HOERA)

Wat een ontknoping tijdens de laatste speelronde voor het tweede team. Met  twee punten achterstand en een minder onderling resultaat tegen Nieuwegein werd de laatste wedstrijd tegen Actief Eelde een beslissende. De kansen vooraf werden niet al te hoog ingeschat.  Na een tussenstand in Appingedam (DTTC - Nieuwegein) van 2-2 en een tussenstand van 1-6 voor Appelscha 2 lagen er kansen. Uiteindelijk werd het in Appingedam 5-5. Voor de Appelschasters betekende dit dat met 8-2 moest worden gewonnen. Uiteindelijk lukte dit en werd met 9-1 de winst en het kampioenschap binnengehaald. Wat een succes voor Kevin, Jonathan en Merijn. Geen enkele wedstrijd hebben de jongens aan kop van de ranglijst gestaan en dan op de laatste speeldag toeslaan. Sneu voor de jongens uit Nieuwegein. En natuurlijk gaat onze dank uit naar DTTC die zijn sportieve plicht heeft gedaan. Kevin, Merijn en Jonahtan, super gedaan en nu op naar de landelijk B.