16/03 AOC TERRA COLLEGE ASSEN KRIJGT TAFELTENNISLES

Het AOC Terra college Assen heeft de afgelopen periode de gymlessen op een andere manier ingevuld. Er werden aan drie groepen van ongeveer 20 kinderen 5 lessen tafeltennis gegeven in sporthal De Spreng te Assen. De tafels werden van de tafeltennisvereniging Assen gebruikt. Daarvoor was het wel nodig dat er een gekwalificeerde trainer de lessen kon geven. Onze eigen B-trainer Huub had wel zin in dit avontuur en gaf deze lessen op een erg leuke manier. De VMBO kinderen kregen 5 lessen voorgeschoteld. De laatste lessen werden onderlinge wedstrijden gespeeld en viel er ook nog een prijs te winnen. De scholen en leerlingen waren erg tevreden over de opzet. Wie weet houdt de TTV Assen er nog een paar leden aan over.