14/03 LANDELIJKE TEAMS BLIJVEN WINNEN

Het eerste jeugdteam blijft aan de kop van de ranglijst door Elan 2 met 8-2 naar huis te sturen. De wedstrijd duurde ruim 3,5 uur en de jongens uit Baarn boden flink tegenstand. Stellan had zijn handen meer dan vol aan van der Horst en Burgman en ontsnapte aan een nederlaag. Zijn 100% score blijft nog een week in tact. leon wist twee overwinningen te boeken. Zijn tweede wedstrijd tegen Burgman was een prima partij. Na 0-2 wist Leon de zwakke schakel te vinden en wist de wedstrijd alsnog naar zich toe te trekken. Tegen van der Horst deed zijn matige ontvangst hem de das om. Thomas Kuijer moest van der Horst ook feliciteren.

Het tweede team speelde een degelijke wedstrijd tegen Actief uit Eelde.
Met 8-2 werden de heren uit Eelde na het gezellige etentje na afloop v.d. wedstrijd alsnog naar huis gestuurd.

Team drie leed een forse nederlaag tegen Dedemsvaart 2.
De eer werd gered door Milan Vonk

Het vijfde team speelde met 5-5 gelijk en staat in de zesde klasse bovenaaan. Lucus Hogeveen scoorde 3 punten, Jellie pakte 2 wedstrijden.