10/03 LANDELIJKE TEAMS SPELEN THUIS A.S. ZATERDAG

Zaterdag a.s. om 15.00 uur spelen zowel het eerste als tweede team in Appelscha hun twee thuiswedstrijden.
Leon, Thomas en Stellan treden aan tegen het team van Elan uit Baarn.
Inmiddels heeft het jongensteam de afgelopen weken twee royale zeges behaald op het zwakke Twekkelerveld uit Enschede.  Hierdoor staat het team op een grote voorsprong op de nummer twee op de ranglijst, TTV Assen.
Het tweede jeugdteam speelt tegen onze vrienden uit Eelde, Actief 1. Wanneer de jongens erin slagen om een mooie uitslag neer te zetten is er nog van alles mogelijk in deze poule. De Eeldenaren zullen er alles aan doen om dit te voorkomen. De wedstrijden beginnen gelijktijdig in Appelscha aan de Aekinga om 15.00 uur. U bent van harte welkom om eens een wedstrijd te komen bekijken van onze jeugdige spelers.