27/02 OPNIEUW ZEGE TTVA 1, REMISE TEAM 2

Het eerste jeugdteam heeft een zeer duidelijke overwinning geboekt op Twekkelerveld uit Enschede. Slechts één nederlaag viel er te noteren van Thomas  Kuijer in zijn laatste partij tegen Collin Cohen. Stellan bleef opnieuw ongeslagen zonder gameverlies. Leon Knol boekte ook een hattrick. In zijn tweede partij tegen Desney Mansveld bleef Leon ondanks wat pech in de vijfde game koelbloediger dan zijn tegenstander, een mooie mentale opsteker voor hem.
In verband met een internationaal optreden van Stellan op 10 April in Luik wordt de thuiswedstrijd tegen Twekkelerveld vervroegd naar a.s. zaterdag 6 maart. Beiden treffen elkander dus 2x binnen één week. Het duel begint zaterdag in Appelscha, overigens op het ongebruikelijke tijdstip van 11.00 uur.

Het tweede team moest in en tegen Hilversum 1, het werd een 5-5 gelijkspel. In het spel van Kevin is de laatste weken weer duidelijke progressie zichtbaar. Dit liet zich ook vertalen in twee mooie zeges. Jonathan Bosma wist ook twee mooie overwinningen in de wacht te slepen. Merijn Smid wist deze week verrassend niet te scoren. Het dubbel Kevin/Jonathan wist de eerste compettie winst te behalen. Al met al biedt deze uitslag perspectief voor de thuiswedstrijd.
Volgende week is het tweede team vrij.