22/02 TROOSTRONDE VOOR LEON, KEVIN EN THOMAS

Leon Knol, Kevin Baron en Thomas Kuijer zijn er niet in geslaagd de hoofdronde te bereiken van het B ranglijsttoernooi te Nijmegen. Leon deed mee bij de junioren en Kevin bij de cadetten. Leon wist zijn eerste wedstrijd te winnen van naar later bleek de nr. 1 van zijn poule. Uiteindelijk bleek een overwinning niet genoeg voor het bereiken van de hoofdronde. Als nummer vier ging Leon door naar de troostronde. Hier won Leon zijn eerste wedstrijd. Daarna was het over voor Leon. Toch  vond coach Smid weer aanknopingspunten voor een goed vervolg.

Kevin Baron wist in de poule geen wedstrijden te winnen maar het hadden er ook twee kunnen zijn.
In de troostronde was Kevin duidelijk beter op dreef en wist drie wedstrijden te winnen met prima spel. Daarna was het Mike Laenen van Westa die in de halve finale een einde maakte aan de aspiraties van Kevin. Met 3-2 kwam Kevin net tekort. Ook Kevin liet een goede indruk achter.

Thomas Kuijer, uitkomend voor Argus uit Harkstede, maar competitie spelend voor de TTV Appelscha deed ook mee bij de junioren. Hij werd derde in de poule en werd ook veroordeeld tot het spelen in de troostronde. Hij versloeg vervolgens een aantal gerenomeerde spelers en kwam in de finale Trung Nguyen van Assen tegen. Het leek een makkelijke prooi te worden voor de Asser speler. Pas in de derde game kwam Thomas lekker in zijn ritme. Hij won achtereenvolgens de derde en vierde game. In een mooie partij wist Trung toch de finale te winnen. Gefeliciteerd Trung !!!