20/02 POEISZ ACTIE APPELSCHA

Vandaag heeft de TTV Appelscha zich bij de Poeisz supermarkt gepresenteerd. Doel was weer om zoveel mogelijk sponsormunten te verzamelen. Uiteindelijk levert dit de vereniging weer enige financiële armslag. Vanochtend om 10.00 uur waren Merijn, Jellie en Janine present. In de loop van de ochtend voegde Lucas zich bij het gezelschap en hielp ook fantastisch mee. De meiden en de jongens wisten heel goed hoe ze de munten van de klanten konden krijgen. Daarnaast is de vereniging erin geslaagd om vele informatie brochures te verspreiden. Eind April wordt duidelijk wat de opbrengst zal worden tijdens het galafeest in Leeuwarden.
Hiervoor krijgen in iedergeval de actievelingen van vandaag, Merijn, Jellie, Lucus en Janine een uitnodiging. Dit hebben ze verdiend om gedurende de hele dag de vereniging te promoten. Het was al met al een gezellige dag.