8/02 TWEEDE OVERWINNING EERSTE JEUGDTEAM

Leon, Thomas en Stellan hebben ook de tweede wedstrijd in de Landelijk A competitie gewonnen. Tegen Docos uit Leiden werd er met 8-2 gewonnen.  In de eerste zes partijen werd er betrekkelijk eenvoudig gewonnen met 3-0. Alleen Stellan vergiste zich in zijn eerste wedstrijd bijna tegen Selma Bubuljica, de sterkste van het team. Pas in de zevende partij werd de eerste partij verloren door Leon tegen deze sterke speelster. Leon vocht zich goed terug in de wedstrijd na 0-2 maar moest zich uiteindelijk toch gewonnen geven in de vijfde game. Thomas had ook vijf games nodig tegen Selma, helaas voor Thomas werd het 3-2 voor Selma. De laatste partij van Leon tegen Patrich Bruijne werd ook weer een vijfsetter. Loen nam een 2-0 voorsprong, het werd 2-2 maar de vijfde werd weer met 11-3 gewonnen. Zo blijft het team in de race voor een toppositie. Komende week is het toptreffen tegen Assen 1 in Appelscha.