5/2 INTERVIEUW STELLAN SMID

Stellan wordt vandaag geintervieuwd door redactiemedewerkster Anita Boel  van de Nieuwe Ooststellingwerver, de regionale krant van Ooststellingwerf en omstreken. Aandacht krijgt natuurlijk het feit dat hij sinds kort weer bij onze vereniging speelt. Daarnaast gaat Stellan de komende periode aan de slag om sponsoren en steunpilaren te werven. Er zijn twee flyers ontwikkeld "Op weg naar de Top " die door drukkerij van der Meer zijn uitgegeven. Op zijn eigen weblog, www.stellansmid.nl kan de nieuwsgierige lezer de flyers zien.
Ook de wedstrijd van volgende week tegen concurrent Assen 1 krijgt de nodige aandacht. Niets is mooier dan een volle zaal tijdens deze Noordelijke derby strijd in de landelijke A klasse.