18/01 VOORJAARSCOMPETITIE VAN START

Komend weekend gaat de competitie weer van start, dit keer met 5 teams. De twee landelijke teams spelen vanaf 15.00 uur hun wedstrijden. De ochtend wedstrijden zijn voor de teams 3,4 en 5.
Voor het eerst in de historie neemt tafeltennisvereniging Appelscha deel aan de Landelijke A competitie. De TTVA heeft dit bereikt na 5 jaar tafeltennis, een unieke prestatie. Dit gaat gebeuren dit voorjaar met de teruggekeerde Stellan Smid (11 jr), Leon Knol (16 jr. en Thomas Kuijer
(15 jr.) uit Harkstede. Het eerste duel is a.s. zaterdag thuis tegen Spirrit uit Oud Karspel. Het tweede team heef ook enige wijzigingen ondergaan. Jonathan Bosma heeft een goed najaar achter de rug en is een plaats doorgeschoven. Hij speelt samen met Merijn Smid en Kevin Baron. Het team speelt zaterdag thuis tegen Bit.nl 2 uit Ede. Coach van dit team is geworden Andries Cats, voormalig Noordelijke tafeltennistopper.
Team drie gaat het dit jaar in de eerste klas doen met Nico Gorter, Milan Vonk, Guus de Wit en Daan Lut. Voor de laatste twee zal het een pittig seizoen worden. Het vierde team komt uit in de derde klasse, het team bestaat uit Edwin Veldman, Jesse Klein, Martijn Vochteloo en Janine Gorter. Het nieuwe team 5 bestaat uit de nieuwelingen Lucas Hogeveen, Daniël Otter en Jellie Halman. Wij wensen alle teams en met name het nieuwe team vijf veel succes en plezier tijdens hun wedstrijden. De thuiswedstrijden zijn voor de teams 3,4 en 5 om 10.00 uur. De eerste twee landelijke teams spelen thuis om 15.00 uur. Wij hopen dat er vele ouders en belangstellenden komen kijken.