11/01 GOEDE RESULTATEN TAFETENNISSERS UIT APPELSCHA

Tijdens de Drentse kampioenschappen hebben de jeugdleden van onze vereniging goede resultaten geboekt.
Bij de kadetten B zag Jonathan Bosma zijn sterke optreden beloond met een eerste plaats. Teamgenoot Kevin Baron werd tweede door alleen te verliezen van Jonathan. Bij de junioren B werd Leon Knol derde, hij speelde slechts drie enkelpartijen. Bij de pupillen A/B haalde Merijn Smid de 2e prijs. Ook was er zilver voor Janine Gorter met een tweede plaats bij de meisjes pupillen B. kevin en Jonathan wonnen samen ook het dubbelspel. Leon dubbelde met een nog steeds aan zijn enkel geblesseerde Milan Vonk in het junioren C toernooi, het duo behaalde hier de 1e prijs. In het enkelspel deed Milan mee bij de junioren D. In de finale kon hij amper meer lopen en werd tweede. Hopenlijk herstelt Milan de komende dagen van zijn enkel. De nog maar net tafeltennissende Jellie Halman dubbelde met Rozemarijn Ensing van Assen. Samen haalden ze de tweede plaats in de D klasse. Martijn Vochtelooen Janine dubbelden samen in de jongens kadetten D en behaalden samen de 2e plaats. Dit betekent voor Martijn het eerste succes.