14/12 50% SCORE VOOR TAFELTENNISSERS IN ALMERE TIJDENS JMK

De vier overgebleven tafeltennissers van de TTVA hebben tijdens de JMK te Almere zoals verwacht twee halve finaleplaatsen opgeleverd.
Jonathan Bosma moest erg wennen aan het hoge niveau en vooral zijn eerste twee partijen trof hij ijzersterke tegenstanders. Het was dus geen schande dat Jonathan zich niet wist te kwalificeren. Hij won zijn laatste wedstrijd in de poule en eindigde op een vijfde plaats.
Janine Gorter trof o.a. de Nederlandse kampioen. Janine kon het ook niet bolwerken. Ze werd zesde en laatste in de poule. Stellan wist alle wedstrijden betrekkelijk eenvoudig te winnen. Hij verloor een game.
Merijn deed het ook prima met vier overwinningen en 1 nederlaag. Op onderling resultaat werd hij derde. Dit was voldoende voor het bereiken van de halve finale. Deze wordt op zondag 7 februari in Zwolle gespeeld.