09/11 ALLEEN JANINE GORTER DOOR NAAR 1/4 FINALE JEUGDMEERKAMPEN

Afgelopen weekend werden de voorronden voor de Jeugdmeerkampen gespeeld in Loppersum. Onze vereniging deed ook mee met een grote afvaardiging.
Alleen Janine Gorter wist zich bij de pupillen te plaatsen voor de landelijke 1/4 finale. Janine werd 2e achter Mandy de Boer van Emmen. Rebecca van den Berg werd 4e. Alleen de eerste twee meisjes plaatsen zich voor het vervolg.
Bij de junioren lukte het Leon niet hoewel hij goed speelde deze dag. In de kwartfinale waren er winstkansen tegen Remon Linnewiel van TTV Assen. Hij verloor met 3-2 deze wedstrijd. Jammer.
Jonathan Bosma (kadet) was heel dichtbij plaatsing voor de 1/4 finale. In de halve finale had hij eigenlijk moeten winnen na een grote voorsprong tegen Thomas Kuivenhoven. Door zenuwen wist hij niet door te drukken. Om plaats 3/4 had hij opnieuw een kans. Dit maal bleek Stan de Ruiter van GTTC een te sterke tegenstander. Eerder in de poule wist hij nog van dezelfde Stan met 3-1 te winnen. Kevin was al in de 1/4 finale uitgeschakeld. De overige spelers kwamen allemaal in de troostronde terecht.