04/10 TEAM 1 LAAT DURE PUNTEN LIGGEN

Het eerste jongensteam heeft de uitwedstrijd tegen de reserves van Swift dure punten laten liggen. Halverwege de wedstrijd leek er wederom een mooie uitslag in het verschiet te liggen. Door twee duidelijke overwinningen van kopman Leon Knol en een van Merijn Smid met 0-3 (een game 0-11!!!) en een sterk optreden in het dubbel (1-3) stond er al snel een 1-4 tussenstand op het scorebord. Kevin Baron kon zijn ritmei al niet goed vinden met het inspelen en zag na zijn eerste optreden met 3-1 de mist ingaan. Na de pauze een totaal ander beeld.
Kevin moest de eer laten aan zijn tegenstander en Merijn verzuimde de patij naar zich toe te trekken tegen Zegers. Hoewel een 2-0 achterstand tegen Zegers nog goed werd weggewerkt werd de vijfde game door fouten van Merijn in de beginfase door Zegers vakkundig gepakt. Het laatste optreden van Kevin deze dag zag wederom een slordig spelende Kevin achter de tafel. Kevin kon het niveau van zijn eerste game niet vasthouden. Hij zakte weg en stond zonder vertrouwen achter de tafel.
Op 4-4 zorgde Leon voor 4-5 door Zegers kansloos te laten met 0-3.
Merijn kon het zesde punt niet mee naar Appelscha nemen en verloor met 3-1. Eindstand dus 5-5. Volgende week kan het herstel komen want dan staat de topper tegen Reflex uit Hoogeveen op het programma.