07/09 DUO MULDER (GTTC) SMID (TTVA) WINT FAIRPLAY TOERNOOI HARKSTEDE

Het teamtoernooi is bij de senioren (Nrd. divisie) gewonnen door het duo Erik Mulder (GTTC)  en Huub Smid. Onderweg richting finale werden alle wedstrijden gewonnen. In de finale trof het duo de Argus mannen Berend Jan kamps en Herman Messchendorp. Het werd 3-0.
Ook de korte partijtjes tot zeven punten, de zgn. bliksemmeerkampen, werd gewonnen door de 48 jarige Smid. Nadat hij zich nipt als laatste voor de  finale kon plaatsen ging het daarna aanmerkelijk beter. Slechts verloren werd er nog van Berend Jan Kamps. Dit was echter ruim voldoende voor de eindoverwinning van de veteraan. Erik Mulder werd vierde.
Bij de jeugd vormden Milan Vonk en Merijn Smid een team. Als team kon er geen wedstrijd worden gewonnen. Ook in de korte partijtjes werden beiden vlot uitgeschakeld.