5/6 WEEKEND PANNINGEN EN GRONINGEN

Komend weekend staan er weer veel tafeltennissers van onze vereniging achter de tafel in Groningen en Panningen.
De tweelingbroer vertrekt vrijdagmiddag al voor het topevenement in Panningen. De finales van de Nationale Meerkampen vormen het sluitstuk van een lang ingezet  traject dat al in september 2008 begon met de afdelingsrondes. De beste 12 overgebleven spelers zullen allen tegen elkaar uitkomen dit weekend. In de welpencategorie mag Stellan zijn favorietenrol gaan waarmaken. Merijn lijkt net op tijd fit te zijn en heeft de vorm te pakken voor een mooi resultaat.

In Groningen wordt zondag het bekende Idefix toernooi gespeeld. Het toernooi wordt al jarenlang beschouwd als het gezelligste recreatief evenement en wordt door diverse vereniging als afsluiting gezien van een druk seizoen. Namens de TTV Appelscha verschijnen 10 jeugdspelers en twee senioren achter de tafel. We wensen alle spelers een goed toernooi.