12/5 PRACHTIGE OPBRENGST SPONSORENLOOP

Onder een stralend zonnetje vertrokken 15 jeugdleden om 19.00 uur voor 30 minuten rondjes lopen op het terrein van de Zeuvenakkers. Met een tomeloze inzet werden er door iedereen vele rondjes gelopen.
Na afloop werd iedereen getrakteerd op taart, Andries was jarig (54 jr) geweest en iedereen kreeg wat te drinken van Aletta. Ondertussen telde Ton de Wit de opbrengst van iedereen bij elkaar op. Het resultaat was precies waar we op hoopten. Een bedrag van € 1000,00. Het geld zal de komende dagen worden opgehaald bij de sponsoren. De bedoeling is dat volgende week het geïnde geld aan de penningmeester wordt overhandigd. Van de opbrengst zal er de komende maanden worden gekeken waar we twee prachtige blauwe verrijdbare tafels kunnen aanschaffen. De prijzen zijn als volgt verdeeld.
Er was een waardebon van €20,00 voor Leon die hij kan besteden bij de schoenenzaak van Sjouke van de Heide in Oosterwolde. Leon was degene die de meeste rondjes bij elkaar liep, in totaal 23 rondjes.
De eerste prijs was voor Guus, hij liep een bedrag van maar liefst
€ 179,75 bij elkaar. Hij krijgt anderhalf uur gratis meerballentraining van Huub. De tweede prijs ging naar Kevin, hij liep 21 rondjes en verdiende  voor de club € 146,00. Kevin wint een gratis Scriver FX rubber, dikte en kleur naar eigen keuze.
De derde prijs ging naar Stellan die met een mooi camping bat naar huis ging.  Zijn opbrengst voor de club is € 115,00. Als vooritter van de club wil ik hierbij alle leden die meegelopen hebben heel erg bedanken voor hun prestatie die zij geleverd hebben voor de club. Geweldig gedaan jongens en meisjes. De foto's van de sponsorenloop komen binnenkort  op de site.