14/04 SPANNEND SLOT VAN JEUGDCOMPETITIE

Het belooft de komende weken nog zeer spannend te worden voor het eerste en tweede jeugdteam.
Zowel het eerste als  tweede team strijden om de koppositie in respectievelijk de Noordelijke divisie en eerste klasse.
Het eerste team speelt zijn a.s. zaterdag tegen de nr. 2 DTTC uit Appingedam. Het verschil is slechts twee punten. De eerste wedstrijd eindigde onbeslist. Een overwinning is wenselijk aangezien Emmen op drie punten achter staat maar thuis waarschijnlijk een grote uitslag gaat neerzetten tegen de nummer laatst Reflex uit Hoogeveen. De laatste wedstrijd zal de beslissing brengen over het kampioenschap in de Nrd. divisie.
Het tweede team speelt pas volgende week zijn laatste wedstrijd tegen Emmen 2. Dedemsvaart, DTK en TTV Appelscha hebben alle drie nog kans op het kampioenschap.
Het derde en vierde team staan daarentegen onderaan de ranglijst. Het vijfde team bezet een middenmoot positie.
De laatste twee wedstrijden worden thuis in Appelscha gespeeld. De aanvang is 14.00 uur.