25-03 MEISJES TOERNOOI A.S. ZONDAG

Komende zondag wordt er een regionaal toernooi gehouden voor meisjes van alle leeftijden. Er worden meer dan 30 meiden verwacht van verenigingen uit het Noorden van het land. Er wordt in vijf poules gestreden om de prijzen. Namens de TTVA doen Rebecca, Janine en Rianne mee. De organisatie is dit jaar in handen van de TTVA. Geïnteresseerden zijn uiteraard van harte welkom op het terrein van de Zeuvenakkers waar het toernooi wordt gespeeld. De wedstrijden beginnen a.s. zondag om 10.30 uur. De zaal is open om 09.45 uur. De prijzen zullen na afloop worden uitgereikt door Peter Baten.
Goed om te vermelden dat de zomertijd ingaat komend weekend, dus iedereen even de wekker tijdig een uur vooruit zetten. Dit betekent dus wel een uurtje minder slaap.