17/03 TTVA 2 AAN KOP IN 1E KLASSE

Het tweede team dat dit jaar gepromoveerd is van de 2e naar de 1e klasse doet het momenteel boven verwachting.
Jonathan, Milan en Nico (vorig seizoen nog spelend in de  4e klasse) staan met 26 punten uit vier duels bovenaan.

Het eerste jeugdteam speelde  tegen koploper DTTC uit Appingedam. Het resultaat was wederom een gelijkspel. Zowel DTTC, Emmen en TTVA staan gelijk boven aan in de Noordelijke divisie met 20 punten uit drie wedstrijden. Het derde team boekte voor het eerste een remise tegen Flecke Mepta uit IJlst. Team vier ging voor de vierde keer onderuit, dit maal met 7-3 tegen Reflex '65 team 3. Team vijf verloor de uitwedstrijd tegen Ready 1 met 6-4. Martijn, nog maar net competitiespelend doet het verrassend goed.