29/01 POEISZ JEUGDSPONSORACTIE VOLGENDE WEEK VAN START

Voor de 3e keer doet onze verening mee aan de jeugdsponsoractie van de POEISZ. De actie begint volgende week en duurt tot en met 28 maart 2009. Met de actie kunnen we net als vorig jaar weer een aardig bedrag bij elkaar verdienen. Vorig jaar was de opbrengst € 847,00. Bij de 80 sponsorproducten die in de winkel liggen ontvangt de klant bij aankoop van het betreffende product een aantal sponsormunten. Deze sponsormunten kunnen jullie deponeren in de koker van de TTVA natuurlijk. Hoe meer sponsormunten, des te hoger het sponsorbedrag uiteindelijk zal worden voor onze vereniging. Aangezien we een relatieve kleine vereniging zijn is het belangrijk om zoveel mogelijk leden, supporters en fans uit Appelscha en omgeving te bewegen om de jeugdsponsormunten van de Poeisz voor ons te gaan sparen. We hebben in de winkel onze vereniging duidelijk in beeld gebracht door een pop te bekleden in onze clubkleren.
We zullen zelf als lid minimaal één keer in actie komen in de winkel zelf op een dagdeel met een actie. Elk verdiende munt die we dan binnenhalen wordt verdubbeld door POEISZ zelf. Dus heb je een goed idee kom er mee want de clubkas kan wel wat gevuld worden. Bovendien is het toch ook in jouw belang toch!!!!!