24/01 GEZELLIGE CLUBKAMPIOENSCHAPPEN 2009 IN GEMOEDELIJKE SFEER

De clubkampioenschappen 2009 zijn in een erg gezellige en sportieve sfeer verlopen. De jeugd was goed vertegenwoordigd. Er waren 16 deelnemers aanwezig. Om 13.00 uur werd eerst een fotosessie afgewerkt zodat binnenkort de nieuwe clubfoto op de site kan worden gepresenteerd. Ook Senno en Geert van de seniorenafdeling waren present voor de foto. Nadat ook de teamfoto's waren gemaakt kon tegen 14.00 uur met de wedstrijden worden begonnen. Er werd allereerst in vier poules van vier gespeeld. De eersten van elke poule speelden een finale poule om de eerste vier plaatsen, de nrs. 2 van de poules speelden om de 5 t/m 8 plaats etc....
Volgens verwachting plaatsen zich Stellan, Leon, Kevin en Merijn zich als eersten voor de finale poule. Om plaats 5 t/m 8 speelden verder Milan, Jonathan, Nico en Fenna. Voor de plaatsen 9 tot en met 12 streden Rianne, Daan, Jesse en Ming Hui en om 13 t/m 16 gingen Edwin, Rebecca, Janine en Martijn van start.
Er werden erg spannende en mooie lange rally's gespeeld, met name in de tweeling broederstrijd die met 11-9 in het voordeel van Stellan werd beslist. Al met al is goed te zien dat alle spelers de laatste maanden goede vooruitgang hebben geboekt. Ook nieuwelingen Martijn en Rebecca konden al erg goed meekomen in hun poule. Uiteindelijk resulteerden de wedstrijden in twee finales, te weten de verwachte finale bij de jongens tussen Stellan en Leon. Bij de meisjes stonden de twee Friezinnen uit Drachten en Ureterp tegenover elkaar. Fenna en Rianne maakten er een mooie wedstrijd van. Rianne ging met de eerste prijs er vandoor door met 3-1 van Fenna te winnen.
Stellan en Leon konden het niveau van de poulewedstrijden niet geheel vasthouden. Misschien kennen ze elkaar al te goed of waren het de spanningen???  Weinig spectaculaire rally's waren het resultaat. Stellan was net even beter en won met 3-0. Om 17.00 uur konden de prijzen worden uitgereikt.  Stellan en Rianne zijn dus dit jaar de clubkampioenen TTVA van 2009. De winnaars worden beloond met een prachtige foto die binnenkort in de kantine is te zien. Het over-all klassement zag er als volgt uit: 1. Stellan, 2 Leon, 3. Merijn, 4. Kevin, 5 Milan, 6. Jonathan 7. Nico 8. Fenna 9. Rianne 10. Daan 11. Ming Hui 12. Jesse 13. Martijn 14. Janine 15. Rebecca en 16. Edwin.
De prachtige foto's staan inmiddels in het fotoalbum.