18/1 RIANNE KOMRIJ 2E TIJDENS DE FRIESE TAFELTENNISKAMPIOENSCHAPPEN

Hoewel de TTVA van deelname is uitgesloten tijdens de Friese kampioenschappen is Rianne Komrij er toch in geslaagd om zowel de Friese als Drentse kampioenschappen te spelen. Rianne vorig seizoen nog uitkomend voor Drachten maar inmiddels lid van onze vereniging had zich via de TTV Drachten reeds ingeschreven voor de Friese kampioenschappen. De organisatie kon niet voorkomen dat de TTVA alsnog eremetaal haalde. Rianne deed mee in de juniorenklasse en behaalde zilver. Voorzitter Smid legt uit. " Ik krijg steeds vragen van de media (vooral na afloop van de Drentse kampioenschappen) hier in de omgeving waarom we niet meedoen met de  Friesekampioenschappen ".  " Ik moet dan steeds uitleggen dat we voor de competitie uitkomen in de regio Drenthe en daarom niet mogen uitkomen in Friesland ". De afdeling Noord doet er daarom verstandig aan om de regels z.s.m. te versoepelen zodat de sterkste Friese jeugdvereniging alsnog met een sterke afvaardiging kan afreizen richting Sneek.