4/1 PRACHTIGE RESULTATEN TIJDENS DRENTSE KAMPIOENSCHAPPEN 2009

Met veel  bekers en medailles keerden de tafeltennissers van de TTVA huiswaarts.  Als vereniging  hebben we het fantastisch gedaan. in totaal 3e van alle verenigingen achter TTV Emmen en De treffers Klazienaveen. Een groot compliment waard. Als we bij de jongsten beginnen dan zien we dat Janine Gorter voor het eerst de Drentse titel bij de meisjes welpen won voor Rebecca van den Berg ook van de TTVA. Samen behaalden ze de eerste plaats in het dubbel, een geweldig succes meiden.
De jongens welpen deden wat van hen verwacht werd.
Stellan won de eerste plaats in het Welpen A voor zijn broertje Merijn. Sanmen werden zij Drents kampioen in het dubbelspel in de pupillen B klasse. Als enige welpen A deden zij mee met de pupillen waar ze ook in deze categorie alle wedstrijden wonnen.
Ook in het enkelspel wist Stellan als welp het pupillen B toernooi te winnen. Kevin wist net niet het podium te bereiken. Hij werd knap derde.
Bij de jongens C pupillen werd Nico Gorter tweede.
Dit zelfde deed zich voor bij de kadetten C waar Jonathan zilver haalde (hij verloor de finale met 3-2) en bij de jongens junioren C waar Leon in de finale bij fases zijn beste tafeltennis liet zien tegen landelijk B speler de Knijf van Reflex. Met 3-2 werd in de finale verloren. Bij de meisjes kadetten B/C dubbel behaalden Fenna Den Hartog en Rianne Komrij een mooie 2e plaats. Er werd verloren met 3-1 van de schuivende meiden van De Treffers. Het is een kwestie van tijd dat de meiden dit karwei in de toekomst ook gaan klaren. De foto's zullen binnenkort op de site staan in het fotoalbum.