31/12 DRENTSE KAMPIOENSCHAPPEN A.S. ZATERDAG

Zaterdag a.s. gaan er weer veel deelnemers van de TTVA naar Klazienaveen om mee te doen aan de Drentse kampioenschappen. Sommige leden gaan voor het eerst mee en doen ervaring op. Anderen komen om de Drentse titel te behalen. Vorig jaar eindigden de TTVA -ers al op een uitstekende 3e positie in het Over-all klassement voor verenigingen. Dit jaar gaan we natuurlijk dit proberen te verbeteren. Niet alleen gaan we met meer deelnemers, ook de spelers hebbben zich het afgelopen jaar sterk ontwikkeld Vooral bij de welpen A (Stellan en Merijn) en D (Janine en Rebecca) en pupillen B (Kevin) zijn er goede kansen op hoge klasseringen. Nico heeft kansen in de pupillen C klasse.
Bij de meisjes kadetten doen Rianne en Fenna voor het eerst mee. Rianne is overgekomen van Drachten en Fenna (afkomstig van GTTC) zullen kanshebbers zijn in de B- klasse. Samen vormen ze ook een sterk dubbel. Bij de junioren C zal Leon zijn groeiende vorm willen laten zien.  Jonathan heeft afgelopen maandag nog het Top 6-12 toernooi gewonnen in de 2e klasse. Jonathan komt uit in de kadetten C klasse evenals Milan en Guus die zich sterk ontwikkelen de laatste weken. Annelot doet voor het eerst mee bij de meisjes junioren en zij dubbelt met Mirjam de Boer, een sterke speelster uit Dedemsvaart.
Daan, Ming Hui en Jesse doen voor het 2e jaar mee en wie weet zit er een verrassing in. Tot slot zal nieuwkomer Martijn vooral meedoen om ervaring op te doen. Succes allemaal!!!