21/12 UITSLAGEN JEUGDMEERKAMPEN TTVA -ERS

Stellan en Merijn Smid hebben zich zonder gameverlies geplaatst voor de 1/2 finale van de Jeugdmeerkampen. In Panningen werden alle wedstrijden probleemloos met 3-0 gewonnen.
Kevin Baron, op het allerlaatste moment alsnog als reserve opgeroepen werd weliswaar laatste in de poule maar had bijna een overwinning te pakken tegen Olaf Spies van Scylla. Het werd een nipte 2-3 nederlaag.
Ook zijn laatste wedstrijd werd verloren met 1-3 tegen Cody Asbroek van Cevelum ondanks bij fases uitstekend spel.
Janine Gorter werd in de welpenklasse vijfde met 1 overwinning. Er had nog een overwinning ingezeten tegen Noor Rooding van Hutaf, het werd een nipte 3-2 nederlaag.
Rianne Komrij kwam in actie voor Drachten. Zij werd zesde en laatste in haar poule. Een aantal wedstrijden had er op zijn minst een game overwinning erin gezeten doch het zelfvertrouwen liep gaandeweg het toernooi terug wat resulteerde in een aantal 11-9 scores.
Voor alle uitslagen zie www.nttb.nl en klik op spelers - toernooien -uitslagen.