20/12 ZONDAG A.S. JEUGDMEERKAMPEN IN PANNINGEN

Komende zondag zullen Stellan, Merijn en Janine in de welpen categorie zich proberen te kwalificeren voor de 1/2 finale van de Nationale Meerkampen.
Stellan, die noodgedwongen twee weken rust heeft gehouden, is weer hersteld van zijn enkelblessure en zal zich normaliter eenvoudig plaatsen voor de volgende ronde. Datzelfde geldt voor Merijn. Vorig jaar wisten de broers zich allebei te plaatsen voor de finaleronde. Voor Janine is het de eerste keer dat ze meedoet aan dit evenement. De wedstrijden beginnen om 11.00 uur in het verre Limburg.
Rianne Komrij, nu nog uitkomend voor Drachten maar vanaf 1 januari uitkomend voor onze vereniging heeft zich ook geplaatste voor de 1/4 finale. We hopen dat Rianne goede wedstrijden speelt. Veel succes allemaal jongens en meisjes.