11/12 SCHOLIERENTAFELTENNIS TOERNOOI VOOR TEAMS

Voor de 5e keer kwamen er woensdag ongeveer 30 kinderen om de 5e ronde te spelen van het teamtoernooi voor basisschoolleerlingen. Wat opvalt is dat bijna iedereen er iedere keer weer is. Dit maakt het evenement tot een groot succes want afzeggingen betekent dat het wedstrijdschema aardig in de war kan komen en teams ineens zonder tegenstander zijn. Gelukkig is hiervan geen sprake. Ook het Rondje om de Tafel ter afsluiting ziet er gezellig uit en de meeste kinderen hebben al aardig balgevoel ontwikkelt. Volgende week zijn de de laatste wedstrijden en  worden de prijzen uitgereikt aan de beste teams van groep 6-7-8. Daarna maakt de tafeltennisvereniging zich alweer op voor het volgende evenement, te weten het 4e kindertafeltennisfeest dat op maandag 29 december wordt gehouden. De eerste aanmeldingen zijn reeds binnen.