6-12 TEAM 1 OOK KAMPIOEN NA 8-2 OVERWINNING

Het eerste team moest het in de laatste wedstrijd opnemen tegen Midstars 1 uit Middelstum. Het team was behoorlijk gehavend aangezien Leon met een rugblessure aan de start verscheen.
Opnieuw mocht Merijn invallen. Na zijn voortreffelijke invalbeurt van vorige week ging het vandaag een stuk moeizamer maar gelukking wist hij  zijn eerste partij met 3-0 te winnen tegen Van Loon. Kevin die zijn eerste invalbeurt maakte dit seizoen won vervolgens zeer knap van Doeleman met 3-2, in de vierde game vocht hij terug van een 9-4 achterstand en liet Doedelman in de vijfde met 11-3 achter zich. Nadat Leon zijn wedstrijd op ervaring van Smith won stond er al een mooie 0-3 op het scorebord. Leon en Merijn wonnen vervolgens het dubbel met 1-3. Daarna won diezelfde Doeleman met 3-0 van Merijn. Leon won daarna geroutineerd zijn tweede partij door Van Loon gedecideerd met 3-0 aan de kant te schuiven. Inmiddels was het 5-1 geworden en was het de beurt aan Kevin om het beslissende zesde punt te scoren. Dit deed Kevin fantastisch door geheel zonder zenuwen Doeleman te verslaan met 3-0. Het kampioenschap was een feit en de spelers konden zonder spanning aan de laatste drie partijen beginnen. Leon maakte het zevende punt, wederom met een 3-0 score. Kevin deed daarna weer van zich spreken door andermaal in de vierde game op een grote 10-4 achterstand toch nog met 12-10 te winnen en een vijfde game afdwong. In de vijfde game liet Kevin zien grote sprongen voorwaarts te hebben gemaakt en ook tactisch zijn mannetje kan staan. Op 7-1 speelde Merijn voor het eerst met zijn van Sinterklaas gekregen nieuwe batje. Merijn deed flink zijn best en in een vijfsetter werd deze in het voordeel beslist van Van Loon. Daarna bezorde Kevin zichzelf een hattrick door in de laatste partij van de dag wederom vanuit kansloze positie de vierde game naar zich toe te trekken om vervolgens zijn tegenstander kansloos te laten in de vijfde game. Een fantastisch resultaat voor het eerste team mede dankzij de vertrekkende leden Wouter en Brendan en de invallers Kevin en Merijn.
Volgend seizoen wordt vast en zeker weer een leuk seizoen maar dan een klasse hoger, de Nrd. divisie.