21/9 ALLE JEUGDTEAMS BEHALEN GOEDE RESULTATEN

Het afgelopen weekend stonden er voor alle teams uitwedstrijden op het programma. Het eerste team ging naar IJlst om o.a. tegen de gebroeders Glimmerveen te spelen. De uitslag was prima. Het optreden van Leon was goed voor 4 punten want samen met Brendan werd ook het dubbel gewonnen. Beide spelers uit Vries zorgden voor ieder één punt waardoor met 6-4 werd gewonnen.
Het tweede team ging op bezoek bij Reflex. Merijn behield zijn 100% score. Kevin deed het net zoals vorige week goed door twee punten mee naar Appelscha te nemen. Milan zag zijn eerste optreden in de tweede klasse ook met twee punten beloond worden. Ook het dubbel werd gewonnen. Eindstand 8-2 voor team 2.
Het derde team zorgde voor dezelfde score. Nico zorde voor drie punten,
Guus en Annelot zorgden beiden voor twee punten. Ook het dubbel werd gewonnen. De tweede wedstrijd werd dus gewonnen met 8-2.
Het vierde team speelde in Eelde tegen Actief, het werd een remise.
Ming Hui boekte een hattrick, Jesse scoorde de overige 2 punten.