12/09 COMPETITIETEAMS STARTEN ZATERDAG A.S. MET THUISWEDSTRIJD

Alle jeugdteams van TTVA starten komende zaterdag met een thuiswedstrijd in de nieuwe accomodatie aan de Zeuvenakkers.
Team 1 gaat het opnieuw in de eerste klas proberen, dit keer in een  andere formatie. Met Brendan en Wouter overkomend vanuit Vries en met kopman Leon wordt het spits afgebeten tegen promovendus Midstars uit Middelstum.
Het tweede team gaat het dit jaar in hogere klasse, d.w.z. de 2e klas, proberen tegen Actief 2 uit Eelde. Zaterdag a.s. spelen Jonathan, Kevin en Merijn. Milan komt volgende week in actie.
Team drie speelt ook in een viermans formatie. Guus, Nico en Janine starten zaterdag in de vierde klas tegen Yos 3 uit Ysbrechtum. Annelot is zaterdag reserve.
Het vierde team geheel bestaand uit jongens uit Diever moet het in Appelscha opnemen tegen Reflex uit Scheemda. Ook team 4 speelt in de vierde klasse. Daan, Jesse en Edwin spelen zaterdag. Ming Hui is vrij.
De verwachtingen van alle teams zijn volgens de trainers hoopvol gestemd. Alle teams moeten bovenin meedraaien waarvan enkele voor de kampioenstitel. De wedstrijden beginnen om 14.00 uur. Zaal open om 13.00 uur.