08/09 SUCCESVOL OPTREDEN TTVA TIJDENS FAIR-PLAY TOERNOOI

Tijdens het voorbereidingstoernooi in Harkstede hebben onze jongens het over het algemeen prima gedaan.
Andries en Huub, samen al 100 jaar oud, en de oudste deelnemers van het veld werden de verrassende winnaars in groep 1. Het geslepen duo wist de meeste wedstrijden geroutineerd te beslissen door op de beslissende momenten de belangrijkste punten te scoren.
Leon en Stellan behaalden een prima 4e plaats in groep 3 (Nrd. divisie/Landelijk C). Merijn en Milan (groep 4) konden geen potten breken. Ook Daan en Ming Hui (groep 5) en Edwin en Jesse (groep 6) werden helaas eerder uitgeschakeld in de voorronden van het teamtoernooi.
Bij de bliksemmeerkampen (wedstrijden tot 7 punten) werd Huub derde in groep 1. In groep 3 kwam de 9-jarige Stellan knap in de finaleronde terecht. Hier kwam hij zijn teamgenoten Jeroen en Felisha weer tegen. Stellan eindigde verdienstelijk als 5e.
In groep 5 wisten Daan en Milan knap tot de finaleronde door te dringen. Milan eindigde als zesde. kevin deed alleen mee aan de bliksemmeerkampen. In de eerste ronde werd hij helaas al uitgeschakeld. Ming Hui, Jesse en Edwin wonnen wel wedstrijden maar niet genoeg om op het podium terecht te komen. Het was een lange maar gezellige dag voor de jeugd.